SEO paslaugos

Seo paslaugos

SEO – Seach Engine Optimization

Tokius tinklalapius, kurie yra optimizuoti lankytojo į paiešką įvestam raktažodžiui, paieškų sistemos pateikia aukščiausiose paieškos pozicijose. Būtent į šiuos tinklalapius ir pakliūna lankytojai.

Tai reiškia, kad tinkamai sutvarkius ir prižiūrint Jūsų tinklalapį, į jį galima pritraukti Jūsų paslaugomis ar prekėmis besidominčių tikslinį lankytojų srautą, kurie gali tapti Jūsų klientais ar pirkėjais.

Galima sakyti, kad SEO paslaugos yra vienas efektyviausių reklamos būdų, nes kokybiškai atliktas SEO gali išlaikyti Jūsų svetainę Google TOP10 keletą metų ir sutaupys pinigus kuriuos norėjote skirti Google reklamai. Taip pat SEO kaip reklamos kanalas generuoja didžiausia srautą į svetainę, dažniausiai jis siekia net 30% – 60% visos svetainės srauto.

Dar vienas didelis SEO pliusas yra tai, kad Jūsų tinklalapį suranda tikslinė auditorija, kuri ieško Jūsų teikiamų paslaugų ar prekių.

Didžiausias tokių lankytojų privalumas tas, kad šie lankytojai jau turi suformuotą Jūsų paslaugos ar prekės poreikį. Jie jau apsisprendę pirkti ir ieško paslaugos teikėjo ar prekių pardavėjo.

Todėl yra daug didesnė tikimybė, kad būtent šie lankytojai taps Jūsų klientais nei tie, kuriuos Jūs patys bandote pritraukti kituose reklamos kanaluose.

SEO

Keletas SEO statistikos faktų

  • 68% naršymo internete prasideda nuo paieškos sistemų.
  • 78% paieškos sistemų naudotojai paspaudžia rezultatus iš 2 puslapio.
  • 53,3% viso interneto srauto gaunama iš natūralios paieškos.
  • 92,96% viso srauto gaunama iš „Google“ paieškos, „Google“ vaizdų ir „Google Maps“
  • SEO generuoja 1000%+ daugiau srauto, nei organinis soc. tinklų pasiekiamumas.
  • 69,7% paieškos užklausų yra iš keturi ar daugiau žodžių.
  • 60% rinkodaros specialistų teigia, kad SEO generuoja aukščiausios kokybės lead’us.
  • 6% SEO lead’ų tampą klientais/pirkėjais. (HubSpot)

 

Šaltinis: https://ahrefs.com/blog/seo-statistics/

Kaip atliekamos SEO paslaugos?

1 Žingnis

SEO Auditas

  • Svetainės klaidų analizė ir rekomendacijos taisymui (taisymo apimtis priklauso nuo neigiamos klaidų įtakos).
  • Dažniausiai pasitaikančių klaidų iš SEO pusės peržiūra ir rekomendacijos joms taisyti.
  • Išsamus konkurentų tyrimas pagal populiariausius / klientui svarbiausius 1-3 raktažodžius, rekomendacijos ką reikia pasidaryti, kad aplenkti konkurentus.
  • Svarbiausių „Google“ Search Console duomenų analizė, jei yra taisytinų vietų pateikiamos ir rekomendacijos jų taisymui.
  • „Google“ Analytics duomenų analizė SEO atžvilgiu, jei reikia ir optimizacijos rekomendacijos.
  • Išorinio SEO duomenų auditas. Jei yra poreikis pateikiamos ir rekomendacijos esamos išorinės optimizacijos korekcijoms.
  • Sisteminių puslapių svarbiausių SEO elementų peržiūra, įvertinimas ir rekomendacijos.
  • Kitos bendros informacijos patikrinimas ir rekomendacijos dėl: SERP suindeksuotų ir realiai svetainėje matomų puslapių kiekio neatitikimų, globalaus title, autoriteto, Spam Score, puslapių užkrovimo greičio, struktūrinių duomenų, mobilios versijos, socialinių tinklų, „Google“ My Business ir kt.

2 Žingnis

Rinkos ir raktažodžių analizė

  • Pirminis susipažinimas su kliento rinka.
  • Rinkoje dažniausiai ieškomų, populiariausių raktažodžių tyrimas ir nustatymas.
  • Bendrųjų paieškos tendencijų nustatymas.
  • Alternatyviųjų, long-tail raktažodžių nustatymas.
  • Galutinis raktažodžių parinkimas, jų pasitvirtinimas kartu su klientu.
  • Konkurencijos įvertinimas paieškos sistemose.
  • TOP konkurentų svetainių analizė, nustatomi jų pranašumai ir silpnosios vietos.

3 Žingnis

Vidinis SEO

  • Svetainės URL struktūros sudarymas.
  • Meta duomenų sutvarkymas (title, description).
  • Turinio korekcijų ir / arba kūrimo rekomendacijos.
  • Vizualų/paveiksliukų optimizavimas greitaveikai ir indeksavimui.
  • Svetainės krovimosi/greitaveikos optimizavimas.
  • Techninis SEO (canonical, hreflang, dublikatai, redirect‘ai, HTTP/HTTPS protokolų tvarkymas ir kt.).
  • Struktūrinių duomenų integravimas.
  • Kodo, stiliaus optimizavimas.
  • Svetainės medžio (sitemap.xml), bei robots.txt tvarkymas.
  • Svetainės nuorodų pateikimas paieškos sistemoms, senu nuorodų valymas.
  • Jei reikia — esamo svetainės autoriteto išsaugojimas t. y. 301 nukreipimų planas (aktualu atsinaujinantiems svetainę ar keičiantiems turinio valdymo sistemą).
  • Ateities rekomendacijos svetainės augimui.

4 Žingnis

Išorinis SEO

  • Tinklai – vienas iš svarbių išorinio SEO darbų, komunikacijos palaikymas, nauju paslaugų/produktų viešinimas, bei pagrindinis dalykas – srauto kreipimas į svetainę.
  • GMB – Google my Business paskyros sukurimas dar vadinamas „local SEO“. GMB ženkliai padidins matomumą Google paieškos sistemoje, jo pagalba Jūsų verslą lengvai ras žmonės kurie randasi netoliese.
  • Išorinio turinio kūrimas bei platinimas.
  • Konkurentų atgalinių nuorodų analizė.
  • Atgalinių nuorodų (Backlinks) talpinimas.
  • Interneto šaltinių susijusių su kliento rinka paieška, bei informacijos apie klientą platinimas.
  • Registracijos specifinėse interneto portaluose.
  • Klientų resursų panaudojimas (priklauso nuo kliento resursų).
  • Dalyvavimas susijusio turinio diskusijų forumuose.
  • Papildomų interneto šaltinių kūrimas.
  • Rekomendacijos kokiuose šaltiniuose verta investuoti papildomai į išorinį SEO.
  • Pridėtinės SEO vertės kitose reklamos formose įvertinimas, rekomendacijos.

Susisiekime

Turite projektą?

Esame kūrybinė komanda turinti puikių idėjų ir visada pasiruošusi padėti siekti klientams geriausio rezultato.